#main → Гарантія та обмін
Гарантія та обмін
На всі товари, представлені на сайті, поширюється гарантія від виробника або нашого магазину.
Ми також виконуємо всі передбачені у законі України про захист прав споживача обов'язки щодо сервісного обслуговування, заміни та повернення товару.
У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є чек і оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться у гарантійному талоні.
Сервісний центр проводить діагностику виявлених недоліків, визначає характер дефекту – заводський шлюб чи результат неправильної експлуатації покупцем. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з дефектами, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів.
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцю, або, в окремих випадках, з моменту підключення та початку експлуатації, дата якої має бути засвідчена представником авторизованого сервіс-центру (наприклад, підключення техніки, що вбудовується, підключення пральної або посудомийної машини).
Що робити, коли куплена річ не підходить з якихось причин
Якщо товар не має недоліків і просто вам не підійшов (не сподобався колір, відсутність важливої функції та ін.), заміна товару на аналогічний відповідно до ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можлива лише за дотримання двох умов:
- з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки та ярлики, упаковка, документи, телефоном розмовляли менше однієї хвилини, програмне забезпечення не зазнавало змін).
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає на складі, то клієнт має право купити будь-які інші товари, які є в наявності, з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день, в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Несправність виявилася перед початком використання
Якщо несправність виявилася перед використанням, і товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки та ярлики, упаковка, документи, по телефону розмовляли менше 1 хвилини, програмне забезпечення не змінювалося), а з дня придбання пройшло не більше 14 днів, ви можете звернутися з проханням замінити товар на новий.
За потреби перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт непорушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару.
Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ «Про захист прав Споживачів» складає 14 днів.
Несправність виявилася у процесі використання товару
У цій ситуації відповідно до ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» заміна товару на новий або повернення грошей можливі протягом усього гарантійного строку за наявності суттєвої нестачі у придбаному товарі.
Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ «Про захист прав споживачів» істотним недоліком вважається недолік, який має такі обов'язкові елементи:
- унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення;
- з'явився з вини виробника (продавця);
- після його усунення з'являється знову з незалежних від споживача причин.
Також істотний недолік має одну з таких ознак:
- він взагалі не може бути усунений;
- на його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено.
Відповідно до п.6 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі відсутності товару – вимога підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу покупця у встановлений термін неможливо, покупець має право на свій вибір пред'явити продавцеві інші вимоги, а саме:
- Заміна на такий же товар іншої марки з відповідним перерахунком ціни продажу.
- повернення грошей.
Відповідно до п.7 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» під час заміни на товар аналогічної марки (моделі), ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий самий товар іншої моделі (марки) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни здійснюється виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни виходячи з вартості на час покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Для здійснення процедури заміни товару (повернення грошей) необхідно мати: товарний чек, що підтверджує купівлю, повну комплектацію товару, гарантійний талон та акт (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту наявності істотного недоліку придбаного товару, а також підтвердженням дотримання споживачем гарантійних умов експлуатації товару.
- З моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим. був у використанні;
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту, перепрошивка) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (попадання рідини, механічні пошкодження).
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
Зазвичай ця процедура відбувається так: товар відвозиться до авторизованого компанією-виробником сервісного центру. Зверніть увагу, що доставка товару до сервісного центру здійснюється за рахунок споживача.
Сервісний центр зі свого боку видає свій висновок. Якщо істотних недоліків немає (див. вище визначення істотного недоліку), майстер або усуває на місці поломку, або забирає прилад в ремонт. Якщо виявляється суттєвий недолік, за згодою представництва фірма-продавець здійснює обмін або повертає покупцю гроші.
Таким чином, якщо на закінчення сервісного центру не сказано, що ремонт у принципі неможливий, вам ремонтуватимуть товар безкоштовно протягом усього гарантійного терміну, але лише за умови, що поломка не пов'язана з неправильною експлуатацією, а виникла з вини компанії-виробника.
Шановні покупці, велике прохання: при покупці товару (не тільки в нашому магазині) робіть вибір усвідомлено, і пам'ятайте, що наш магазин не здає в прокат пропоновану продукцію!
#print-version |